Dilluns 20 juliol 2026

Dilluns 20 juliol 2026

Compartir

Catalunya: Reimagina’t 2019/20: Què significa “córrer com una nena”?

 

 

 

 

 

Els esports és el tema de la 11a edició d’aquest curs del concurs de Reimagina’t organitzat per l’Observatori de les Dones.

En la convocatòria d’inscripció, que és fins el 31 d’octubre, es fan aquestes preguntes: “Per què les seccions esportives dels informatius donen major cobertura a les lligues masculines? Quins són els clixés amb què es relaciona a les dones que practiquen esport? Què significa “córrer com una nena”?”.

Vídeos lliures de sexisme. Juliana Canet, una de les youtubers que han participat en l’elaboració dels materials de suport del concurs, recull en el seu vídeo algunes de les preocupacions que la perspectiva de gènere planteja revisar per tal d’alliberar l’àmbit de l’esport de les praxis sexistes.

Més informació

 

Compartir

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

There is no Event

Butlletí de notícies

Subscriu-te al nostre butlletí setmanal amb les darreres notícies publicades.

També et pot interessar

València acull la teoria i la política de Maria-Mercè Marçal

El vers de la poeta “Jo no sé pas on són els meus confins”  emmarca...

Crònica de la IV Trobada de la Xarxa Internacional de Periodistes amb Visió de Gènere (XIPVG)

Una presentació institucional va iniciar la IV Trobada de la XIPVG, en la qual van...

La Quinta Conferencia Internacional sobre Entretenimiento – Educación (EE5) [5th International Entertainment Education Conference (EE5)]

La EE5, quinta conferencia de esta naturaleza, se enfocará en las poblaciones más vulnerables, particularmente...