Dilluns 05 octubre 2026

Dilluns 05 octubre 2026

Compartir

Cambodja: Expressen preocupació per agressió a activista cambodjana

 

L’organització Front Line Defenders manifesta la seva preocupació per l’agressió contra la defensora de Drets Humans Tep Vanny, per part de policies durant una protesta pacífica la setmana passada a Phnom Penh, capital de Cambodja.

L’activista, que lluita pel dret a la terra, es trobava el passat 18 d’octubre al temple budista de Wat Phnom, juntament amb joves i monjos per celebrar una cerimònia tradicional i pregar per un activista assassinat el setembre passat.

En acabar l’esdeveniment, van arribar policies que van agredir a les persones assistents, ferint al cap a la defensora dels DH.

Compartir

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Picture of Amada Santos

Amada Santos

Fotoperiodista i Socióloga. Activista Feminista, Defensora DDHH i Cooperant. Presidenta de la XIDPIC.Cat. Co-coordinadora i Editora de La Independent. Coordinadora Internacional a la RIPVG
Search

Butlletí de notícies

Subscriu-te al nostre butlletí setmanal amb les darreres notícies publicades.

També et pot interessar

Illes Balears: Obligació de pagar per avançat l’IVE quan és un servei públic gratuït

El Govern de Balears dificulta l’accés a l’IVE i és acusat d’incomplir la llei Associacions...

Catalunya: Carme Forcadell: “Intentaré que sigui el Parlament de tots” / La Independent / Notícies gènere

Carme Forcadell ha estat la persona proposada per ERC dins la coalició de Junts...

marta macias 1

Discriminacions amagades entre masclismes que diuen no ser-ho

OPINIÓ Catalunya està descobrint el feminisme, són moltes les veus que situen la igualtat...