Dimarts 10 febrer 2026

Dimarts 10 febrer 2026

Compartir

Bigues i Riells: la regidora Rodriguez dimiteix del seu càrrec

Arran d’una moció de censura fallida a l’Ajuntament de Bigues i Riells una regidora del PSC dimiteix per les pressions personals que va rebre i pel boicot al seu negoci. Així ho va manifestar Marisol Rodriguez al darrer ple. Afirma que en política les dones sempre sacrifiquen més que els homes. Regidora de Joventut no te cap ambició política, la seva actitud es de servei. Per ella ha estat difícil compaginar el negoci, una peixateria que regenta amb el seu marit, la casa i dos fills adolescents. 

Les mocions de censura, tot i legals, generen molta crispació i als municipis petits tenen molta repercussió. La política local sempre, per ser tan immediata genere molt estres quan  les coses es compliquen. En democràcia cal convertir els principis d’igualtat i llibertat en realitats i això és una feina infinita que requereix aprenentatge. L’objectiu de la democràcia hauria de ser el descobriment dels interessos comuns de la societat , no pas la satisfacció d’aquest o aquell interes partidista.

Compartir

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

Butlletí de notícies

Subscriu-te al nostre butlletí setmanal amb les darreres notícies publicades.

També et pot interessar

«Si el cel es tornés vermell»

Amb aquest títol la periodista Cori Calero ha fet un compendi, un gran reportatge que recull...

Bloqueig, barrera cruel en dies durs

Per Redacció SeMLac Les difícils condicions que imposa a Cuba el bloqueig econòmic, comercial...

Catalunya: Llibertats robades retalls de vida perduts / La Independent / Notícies gènere

Per Montserrat Higueras i Àngels Pujol. Dones x República Cal acusar a l’Estat de robar...