Dilluns 13 abril 2026

Dilluns 13 abril 2026

Barcelona: presentació del llibre Dones a les ones d’Elvira Altés / La Independent / Notícies gènere

L’acte de presentació de Dones a les ones, la història de la ràdio a Catalunya en veu de les dones, publicat per l’Editorial Pagès, serà a càrrec de l’Elvira Altés i Mònica Terribas. El llibre serà presentat per Marta Molina. Tindrà lloc a la Fira Literal, el proper dissabte 22 de maig*.

 

 

 

L’autora, Elvira Altés, és professora de periodisme i investigadora en Comunicació i Gènere i es reafirma com “un producte híbrid de l’acadèmia i l’activisme”.

Podeu llegir l’article de La Independent relacionat amb aquesta notícia: 

“Dones a les Ones”: recuperar la memòria del treball de les dones a la ràdio ja és possible
Escrit per Teresa Carreras. La Independent, dijous, 11 de febrer de 2021

 

* Fira Literal, el proper dissabte 22 de maig, a 19.30h a Barcelona.

Cal confirmar l’assistència a Literal bcn

La Fira Literal és un festival d’idees i llibres que té lloc al recinte de la Fabra i Coats, carrer de Sant Adrià, nº 20.

 

Compartir

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

Butlletí de notícies

Subscriu-te al nostre butlletí setmanal amb les darreres notícies publicades.

També et pot interessar

‘Infuxerrada’ amb Margarida Muset

Margarida Muset. Foto ensenyamentbarcelona.org La dona catalana a l’educació El passat 15 d’octubre, una...

Debat Periodisme Feminista: Reptes i estratègies entre dones periodistes

La Xarxa Europea de Dones Periodistes compleix 26 anys aquest mes de novembre i per...

nova edició del TJExpress: nous ajuts, premis i suports relacionats amb el món associatiu

Una nova edició del TJExpress [110520] on us oferim un resum informatiu sobre nous ajuts,...