Dilluns 02 novembre 2026

Dilluns 02 novembre 2026

Compartir

Barcelona: CONFERÈNCIA Barbara Ladd parlarà sobre gènere i etnicitat en William Faulkner / La Independent / Notícies gènere

Barbara Ladd (Emory University) impartirà la conferència* titulada “Womanshenegro: Gendering Race in William Faulkner’s Light in August“. Ladd és especialista en literatura del sud dels Estats Units, i estudia qüestions relacionades amb l’etnicitat, el gènere, els estudis trans(sud) atlàntics i americans, el modernisme americà i William Faulkner.

L

Foto:knowledgcenter.unr.edu

 

És autora de nombrosos articles i llibres, entre els quals cal destacar Resisting History: Gender, Modernity, and Authorship in William Faulkner, Zora Neale Hurston, and Eudora Welty (2007) i Nationalism and the Color Line in George W. Cable, Mark Twain, and William Faulkner (1996).

 

*La sessió serà en anglès. Dilluns 17 de novembre de 2014 de 9h30 a 11h. Aula 103A, Edifici Històric, Universitat de Barcelona. Gran Via de les Corts Catalanes, 585. Barcelona
Organitzen: Centre Dona i Literatura; Grup de Recerca Consolidat “Creació i Pensament de les Dones” (CiPD); Estudis Anglesos, UB

Més informació

Compartir

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

Butlletí de notícies

Subscriu-te al nostre butlletí setmanal amb les darreres notícies publicades.

També et pot interessar

La Casa de Protecció a Periodistes del Districte Federal: recuperats el 95 per cent dels béns sostrets a CIMAC,

FLAIX Aquest 7 de juny a Mèxic els empresaris celebren la llibertat d’expressió i es...

2019 un any feminista, 2020 ha d’acabar amb la demagògia

OPINIÓ L’any tot just comença i les mexicanes tenim molts anhels per complir.

...

Catalunya: Els ajuts als grups de recerca discriminarà positivament projectes liderats per dones investigadores

Quarta edició del programa #100tífiques La consellera Geis ha anunciat que “la propera convocatòria d’ajuts...