Dimecres 17 juny 2026

Dimecres 17 juny 2026

Compartir

Barcelona: Compte enrere pel TEDxBarcelona Women 2015 / La Independent / Notícies gènere

Invertir en dones, sota el títol “It’s time to shift the balance” (és hora de canviar l’equilibri), serà el lema de l’edició d’aquest any.

 

Ja només queda un mes per l’esdeveniment més internacional i innovador sobre igualtat que te lloc a Barcelona, el TEDx Barcelona Women, una jornada oberta a tothom, amb ponències  i actuacions en directe, que tindrà lloc el proper 10 de juny al Casino l’Aliança del Poblenou.

Invertir en dones, sota el títol “It’s time to shift the balance” (és hora de canviar l’equilibri), serà el lema de l’edició d’aquest any, que comptarà amb la presència de ponents de tot el món que traslladaran les seves històries personals a un auditori de prop de 1000 persones, a banda de la difusió via streaming, amb el focus posat en les dones emprenedores. Així, les emprenedores que hi assisteixin, tindran un espai de trobada amb inversors.

Hi participaran més de 25 ponents explicant les seves experiències pròpies i inspiradores del canvi: Amaya Valdemoro, jugadora de basket; Dídac Lee, emprenedor i directiu del FCB; Patricia Soley-Beltran, una model que es converteix en investigadora i sociòloga de gènere per la Universidad de Edinburgo; Helen Bradley, VP de Schneider Electric i guardonada per la ONU Dones; Nora Poggi, cineasta que rel·lata experiències de joves que incentiven negocis tecnològics; Tomás Agnemo, sociòlog que ha centrat els seus estudis a Suècia sobre temes de diversitat; Chiara Condi, que converteix la vulnerabilitat de les víctimes de violència en capacitat de generar la seva pròpia renda; Babou Olengha-Aaby, CEO i fundadora de Mums Mean Business, una plataforma de crowdfunding per a mares; o la jove promesa Gerardo Porteny, innovador social i col·laborador de la campanya He for She de ONU Dones, o Ima Sanchís, periodista de La Vanguardia, són alguns dels/les protagonistes de la trobada TEDxBarcelona Women 2015.

 

Compra d’entrades, amb descomptes especials per a petits grups, estudiants i jubilats/des, i molt més, a tedxbarcelonawomen

Compartir

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Search

Butlletí de notícies

Subscriu-te al nostre butlletí setmanal amb les darreres notícies publicades.

També et pot interessar

Estat espanyol: Les denúncies per maltractament augmenten en el tercer trimestre del 2012

“Les vexacions injustes solen ser la primera baula de la cadena de la violència contra...

Nicaragua: la rebel·lió tindrà el bec vermell, o no serà

Des de diumenge passat es protesta usant llavis vermell carmí sense importar el gènere.Labials...

Catalunya: Calala: Pel 8 de març, ajuda’ns a sumar 25.000 euros pels drets de les dones!

Aquest mes de març, Calala Fons de Dones lliurarà els 21.000 euros recaptats en donacions...