Dimecres 29 juliol 2026

Dimecres 29 juliol 2026

Barcelona-Buenos Aires: Fòrum Dona i Menopausa

El Forum Mujer y Menopausia s’ha celebrat el passat 11 d’agost al Centro Cultural San Martín de la ciutat de Buenos Aires  amb gran afluència de públic, i la seva presentació a l’Hotel Posta Carretas, amb una gran repercussió a la premsa argentina. L’acte comptà amb la participació de Montse Roura directora de ella y el abanico i de la productora Patricia Correa.

El Fòrum Dona i Menopausa tindrà lloc el 18,19 i 20 d’octubre a l’Auditori Casa del Mar de Barcelona, d’entrada gratuïta prèvia inscripció.

Tots dos esdeveniments són la continuació del I Saló de la Menopausa que es va celebrar a Barcelona l’abril del 2010 i proposen reunir a banda i banda de l’Atlàntic a dones que vulguin conèixer el procés vital de la menopausa. A través de xerrades informatives sobre diferents temes d’interès i de tallers pràctics s’ofereixen informacions clares i accessibles, sense mites ni tabús, i bons consells per viure millor aquesta etapa de la vida.

Més informació

 

Compartir

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

There is no Event

Butlletí de notícies

Subscriu-te al nostre butlletí setmanal amb les darreres notícies publicades.

També et pot interessar

“Sóc dona, sóc pau” segueix vigent a Colòmbia

Després del frustrant resultat del plebiscit del passat 2 d’octubre a Colòmbia, que va...

Visibles i vindicatives

Xarxa Migració, Gènere i Desenvolupament Bombo N’Dir afirma que “és imperatiu començar a parlar de...

Dia Escolar de la Noviolència i de la Pau

El pare de la no violència, Mohandas Gandhi i líder de la independència Índia, moria...