Saturday 27 June 2026

Saturday 27 June 2026

Barcelona-Buenos Aires: Fòrum Dona i Menopausa

El Forum Mujer y Menopausia s’ha celebrat el passat 11 d’agost al Centro Cultural San Martín de la ciutat de Buenos Aires  amb gran afluència de públic, i la seva presentació a l’Hotel Posta Carretas, amb una gran repercussió a la premsa argentina. L’acte comptà amb la participació de Montse Roura directora de ella y el abanico i de la productora Patricia Correa.

El Fòrum Dona i Menopausa tindrà lloc el 18,19 i 20 d’octubre a l’Auditori Casa del Mar de Barcelona, d’entrada gratuïta prèvia inscripció.

Tots dos esdeveniments són la continuació del I Saló de la Menopausa que es va celebrar a Barcelona l’abril del 2010 i proposen reunir a banda i banda de l’Atlàntic a dones que vulguin conèixer el procés vital de la menopausa. A través de xerrades informatives sobre diferents temes d’interès i de tallers pràctics s’ofereixen informacions clares i accessibles, sense mites ni tabús, i bons consells per viure millor aquesta etapa de la vida.

Més informació

 

Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

There is no Event

Newsletter

Subscribe to our weekly newsletter with the latest published news.

You may also be interested

unnamed

Iberoamèrica: primer Congrés Iberoamericà “Més dones, millor periodisme”

L’esdeveniment online del proper dimecres 2 de novembre es per debatre sobre l’ecosistema comunicacional del futur....

La Taula Rodona Més Gran del Món*

Josi Hernansáez Gibert Segona Jornada de WO + MEN’S Progress – Annual meeting Barcelona...

CCOO de Catalunya: MANIFEST 8 de març de 2013: DONA REACCIONA I ACTUA

Manifest 8 de març 2013: CCOO de Catalunya, davant de la celebració del Dia Internacional...