Dijous 16 maig 2024

Dijous 16 maig 2024

Compartir

L’Observatori de les Dones suspèn la publicitat d’aquest setembre

Segons el seguiment que ha fet l’ Observatori de les Dones de la publicitat al nostre país en aquesta entrada al mes de setembre, han tornat “les noies/models amb mirada perduda i amb actitud d’entrega. Ara ja no amb l’ excusa de l’astènia primaveral sinó amb la modalitat de tardor: tons torrats, blaus foscos,algun vermell, algun blanc però sense canvis clars en la seva actitud davant la càmera…”
Per a l’Observatori, “aquest tipus de retòrica publicitària continua baixant de nivell, suspèn també aquest setembre i ha perdut de manera majoritària un cop més, l’ oportunitat i l’ ambició de representar les dones amb la força que tenen i la nova posició que ocupen o estan decidides a ocupar en cadascun dels espais que trepitgen…..”
“Les noies reals, mentrestant, segueixen liderant les qualificacions escolars i universitàries, així com els títols olímpics”, recorda l’Observatori.

Compartir

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

Butlletí de notícies

Subscriu-te al nostre butlletí setmanal amb les darreres notícies publicades.

També et pot interessar

Barcelona: EL MARÇ DEL COL·LECTIU AL HANAN

1 Tapones solidarios para Agustín Col lectiu Al hanan se suma a la recollida de...

Ginebra: La violència de gènere a examen / La Independent / Notícies Gènere

La Plataforma CEDAW Sombra España assisteix a la pre sessió de treball del Comitè...

Estat Espanyol: La campanya ComeConDerechos posa al centre els drets de les jornaleres / La Independent / Notícies Gènere

El col lectiu Jornaleras deHuelva en Lucha JHL llança la campanya ComeConDerechos per conscienciar...