Dilluns 16 març 2026

Dilluns 16 març 2026

Compartir

Xina: Possible condemna a activista per defensar els drets de les dones / La Independent / Notícies Gènere

A Su Changlan, el seu activisme en favor dels  drets  humans de les dones i per publicar a Internet missatges de suport a les protestes per la democràcia de Hong Kong al 2014, li pot costar la seva llibertat.

 

Su Changlan @Private

 

La història de Su Changlan, mestra d’escola de 44 anys, és la de moltes dones xineses que han treballat per difondre les violacions de drets humans, com la trata de dones, les violacions i els abusos sexuals a que es veuen sotmeses no només les dones, sinó les nenes de poca edat

Changan és conscient del risc que corre de perdre la seva llibertat pel seu activisme i podria ser condemnada a una llarga pena de presó.

Compartir

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Picture of Diva Criado

Diva Criado

Abogada y periodista, Máster en Gestión Pública de la Universidad Pompeu Fabra de Barcelona.
Search

Butlletí de notícies

Subscriu-te al nostre butlletí setmanal amb les darreres notícies publicades.

També et pot interessar

Llibres feministes per Sant Jordi i Santa Jordina 2022

Com cada any per Sant Jordi i Santa Jordina, La Independent publica les recomanacions que...

tere-pinedo

El feminisme no mossega

OPINIÓ Segons el defineix María Moliner el feminisme és “La doctrina que considera justa...

Bernat Escudero

#7Njohivaig

OPINIÓ Abans de l’estiu em van arribar veus, gràcies a feministes involucrades, que s’estava preparant...