Dimecres 01 maig 2024
Que les dones som defectuoses, que ens arruguem, que ens hem de mantenir primes i belles, que el nostre cabell pot ser molt lleig, que ha de venir algú del futur per dir-nos quin detergent utilitzar, que som les...
Televisió de Catalunya i l’Observatori de les dones en els mitjans de comunicació treballen conjuntament en el projecte (RE)imagina’t, fem un espot no sexista! L’acte* comptarà amb la participació dels grups guanyadors i amb un diàleg entre l’escriptora Gemma Lienas...
La Independent se suma a la campanya de l’OBSERVATORI DE LES DONES ALS MITJANS DE COMUNICACIÓ quan afirma: Nosaltres no publicarem la imatge del carnaval de Reus, reproduïda abastament al bo i millor de la nostra premsa que, tot...
El Punt Avui estrena el 2013 reordenant la secció d’Anuncis Classificats del diari (els anuncis d’immobiliàries o d’ofertes de feina o altres es distribuiran al llarg del diari) i eliminant els anuncis dedicats al relax i la prostitució. Des d’El...
Aquest premi, organitzat per l’Observatori de les Dones vol impulsar el procés participatiu-creatiu amb l’objectiu de fomentar el discurs crític cap als mitjans de comunicació, el resultat del qual serà la creació d’un guió per a un espot publicitari...
Segons el seguiment que ha fet l’ Observatori de les Dones de la publicitat al nostre país en aquesta entrada al mes de setembre, han tornat “les noies/models amb mirada perduda i amb actitud d’entrega. Ara ja no amb l’...
Publiquen més de 12 mil anuncis en menys de tres mesos Els anuncis de serveis sexuals en els mitjans impresos, especialment als diaris Reforma, Metro i La Prensa, continuen a l’alça la qual cosa evidencia la prevalença d’una cultura d’explotació...
Una marca de pantalons els hi posa etiquetes que diuen: ‘Dóna’ls-hi a la teva dona, és la seva feina’ Foto i l’explicació de 8tv: Els pantalons de la botiga de roba on-line Madhouse tenen una etiqueta ofensiva en...
El Col·legi de Periodistes de Catalunya, l’Academia de las Ciencias y las Artes de Televisión i la Fundació Imatge i Autoestima van presentar el divendres 2 de març a la Sala d’actes del Col·legi el “Decàleg de bones pràctiques sobre...
El col ·lectiu peruà Fem-tv, integrat per diferents organitzacions civils (com el Centro de la Mujer Peruana i el Movimiento Manuela Ramos entre d’altres), que promouen l’eliminació de la publicitat sexista en els mitjans visuals, premiarà els espots televisius que...
Intersindical Valenciana va denunciar a la Direcció General de Familia i Dona l’existència, en diferents punts de les carreteres del país valencià, de cartells publicitaris del prostíbul “sala Glamour”, on un cos nu d’una dona ofereix “un luxe al teu abast”....
Intersindical Valenciana demana la retirada del lema “el novio es un complemento más “, de la Fira Fiesta y Bodas 2012, organitzada per Fira València. Veieu RTV1, programa + Gente, a partir del minut 35: Intersindical exige más control...
A Santiago de Xile s’ha impulsat una campanya contra la violència cap a les dones del Servei Nacional contra la Dona (SERNAM) anomenada Maricón 2.0, la qual l’eslògan és ‘Maricón es el que maltrata a una mujer’, que ha...
A la Direcció General de Familia i Dona per a demanar que facen les gestions oportunes de forma urgent per tal de llevar els cartells vexatoris d’annuncis del prostíbul EVENONCE. En aquest enllaç de la seua web s’ofereixen “putas valencia”. Les...
Notícia El Público Nou línies de l’Entitat de Transport Metropolità porten anuncis de clubs de cites. La ciutat, però, va vetar el 2009 els busos amb missatges ateus. A mida gegant i a la vista de tothom. Així s’exhibeixen els...
FLAIX La mesura, disposada per un decret presidencial, dóna per complert un antic reclam del moviment de dones, col.labora en el disseny de polítiques públiques sobre comunicació i gènere, i acompanya un procés iniciat per diversos mitjans gràfics provincials durant...
Butlletí de notícies
Subscriu-te al nostre butlletí setmanal amb les darreres notícies publicades.