Diumenge 01 novembre 2026

Diumenge 01 novembre 2026

TAMAIA Viure Sense Violència celebra els seu 20é aniversari

Ja fa 20 anys que TAMAIA Viure Sense Violència treballa per l’eradicació de la violència masclista i la construcció de Vides plenes de Llibertat i Amor.

TAMAIA ha organitzat per aquesta celebració, una conferència i una taula rodona, sota l’enunciat genèric “Intervenció psicosocial en l’àmbit de la violència masclista en les relacions de parella i familiars”.


La Conferència “La violència de gènere: amor i llibertat més enllà de la por” a càrrec de la Germana Teresa Forcades serà el 21 de novembre*

I la Taula Rodona** (Acte per a Dones) “Les aportacions dels grups i organitzacions de dones front la violència masclista, què hem avançat i quins reptes tenim” comptarà amb la participació de: Tamaia . Grup de Mentores de Tamaia . Ca la Dona . Dones x Dones . Dones Juristes . Candela

* Dimecres 21 de novembre de 2012 a les 18:00 hores al Centre de Cultura de Dones Francesca Bonnemaison ( carrer Sant Pere més Baix, 7 – La Sala)

** Dijous 22 de novembre de 2012 a les 18:30 hores a Ca la Dona – carrer Ripoll, 25

Compartir

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

Butlletí de notícies

Subscriu-te al nostre butlletí setmanal amb les darreres notícies publicades.

També et pot interessar

Facultat de Dret de la UAB: Jornada sobre dones i drets

10.00 | Jornada sobre dones i drets. Aula Magna Facultat de Dret de la UAB...

Danys i riscos de les polítiques sobre la salut de les dones – 2012

En l’informe de l’any passat sobre l’estat de les polítiques de salut envers les dones...

Aliança contra les violències

Escrit a una “bombacha” Publicat en castellà a Comunicar Igualdad Enmig d’un sol aclaparador, molta...