Dissabte 09 maig 2026

Dissabte 09 maig 2026

Stanford: Jocs per a nenes que motivaran futures professions tecnològiques / La Independent / Notícies gènere

Joguines tecnològiques per a nenes, és la proposta creativa de Debbie Sterling, una jove professional enginyera mecànica de la Universitat de Stanford que ha creat GoldieBlox, una juguetería original i divertida, on podem trobar joguines tecnològiques que promoguin en les nenes les seves capacitats com a futures inventores.

Sterling pretén superar la falta de dones en el camp tecnològic. A la seva pàgina assenyala que el 89% dels enginyers del món són homes. Ella considera que el problema comença en la infància, quan a les nenes solament se’ls regala nines i jocs de cuina, per això les joguines que ella ha creat van dirigides a nenes d’entre 5 i 9 anys d’edat, per trencar aquests estereotips.

Compartir

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

Butlletí de notícies

Subscriu-te al nostre butlletí setmanal amb les darreres notícies publicades.

També et pot interessar

Ajuntament de Barcelona: setena edició del Premi 25 de Novembre

L’Ajuntament de Barcelona, amb motiu de la commemoració del Dia Internacional per a l’Eliminació de...

A El Periodico “no neccessitavem una censora”, ens diu el seu director

“Vaig entrar a El Periódico l’any 1998. He treballat molt a Madrid, com a redactor en...

Un terç de dones explotades sexualment són immigrants sense papers

La Defensora del Poble assegura que es necessiten “equips multidisciplinaris” per garantir la protecció de...