Divendres 13 juny 2025

Divendres 13 juny 2025

“Mujer y soberanía alimentaria” Entrevista a Esther Vivas en el programa Para todos La2

 

 

 

 

 

 

 

 

“Mujer y soberanía alimentaria” Entrevista en el programa Para todos La2

Sabies que les dones produeixen més de la meitat dels aliments del planeta i que, tanmateix, són les més afectades per la fam? El model actual d’agricultura industrial i intensiva no només danya terriblement al planeta sinó que acaba amb la diversitat de cultius i té un impacte molt negatiu en les dones que són les que majoritàriament llauren la terra.

Entrevista a Esther Vivas, investigadora i membre del Centre d’Estudis sobre Moviments Socials de la Universitat Pompeu Fabra de Barcelona.

[clicar la foto per veure el vídeo]

+ info: http://esthervivas.wordpress.com

Compartir

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

Butlletí de notícies

Subscriu-te al nostre butlletí setmanal amb les darreres notícies publicades.

També et pot interessar

Rússia: Dues activistes parlen a Vilaweb sobre les recents eleccions

Conversa a Moscou sobre la tristesa i la frustració electoral Les activistes Marta Ter, coordinadora...

Periodista siriana guanya premi de Drets Humans

Per la seva contribució en la defensa dels drets humans i el seu destacat...

Mataró: Visita de Pardo Bazán

Emilia Pardo Bazán va néixer a La Corunya, l’any 1851, filla única d’una família...