Divendres 23 maig 2025

Divendres 23 maig 2025

Compartir

País Valencià: L’exposició fotogràfica “Dones i esport” arriba a Catí i Forcall

La Fundació Isonomia de la Universitat Jaume I ha programat l’exposició fotogràfica “Dones i esport”, de la fotògrafa Núria López Torres, a les localitats de Catí i Forcall.

L’objectiu de la mostra és fer un acostament a l’esport practicat per dones, considerat en moltes ocasions com de segona, a més d’animar a totes les dones a que practiquin una activitat fisicoesportiva d’acord amb les seves necessitats i interessos, ja que l’esport no té edat i afavoreix l’envelliment actiu. L’esport és una activitat cultural que, practicada justa i equitativament, enriqueix la societat.


 

 


L’exposició podrà visitar-se fins el 24 de febrer a l’antic Ajuntament de Catí i a l’Ajuntament de Forcall.

Compartir

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

Butlletí de notícies

Subscriu-te al nostre butlletí setmanal amb les darreres notícies publicades.

També et pot interessar

Premiades per lluitar per la pau

Luz Marina i Maria caminaven abillades de blanc, un vestit que simbolitza la pau,...

Xile:Matthei reconeix triomf de Bachelet, malgrat elevada abstenció /La Independent / Noticies Genere

Foto Evelyn Mathhe. www.gamba.cl La dreta oficialista xilena ha reconegut el triomf de la...

COMUNICADO DE PRENSA: Amenazas a la Casa de La Mujer de Bogotá

Bogotá, febrero 29 de 2012 LA CASA DE LA MUJER DENUNCIA Y RECHAZA ANTE LA...