Dijous 13 agost 2026

Dijous 13 agost 2026

Compartir

País Valencià: L’exposició fotogràfica “Dones i esport” arriba a Catí i Forcall

La Fundació Isonomia de la Universitat Jaume I ha programat l’exposició fotogràfica “Dones i esport”, de la fotògrafa Núria López Torres, a les localitats de Catí i Forcall.

L’objectiu de la mostra és fer un acostament a l’esport practicat per dones, considerat en moltes ocasions com de segona, a més d’animar a totes les dones a que practiquin una activitat fisicoesportiva d’acord amb les seves necessitats i interessos, ja que l’esport no té edat i afavoreix l’envelliment actiu. L’esport és una activitat cultural que, practicada justa i equitativament, enriqueix la societat.


 

 


L’exposició podrà visitar-se fins el 24 de febrer a l’antic Ajuntament de Catí i a l’Ajuntament de Forcall.

Compartir

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

There is no Event

Butlletí de notícies

Subscriu-te al nostre butlletí setmanal amb les darreres notícies publicades.

També et pot interessar

Sense anticonceptius, 250 milions de persones al món

Salut reproductiva no és prioritat per als governs: UNFPA Les parlamentaries i els parlamentaris reunits...

Periodistes amb Visió de Gènere homenatgen Montserrat Minobis

Montserrat Minobis va ser una dona compromesa amb la lluita antifranquista, defensora de la llengua...

Informe de la Confederación Sindical Internacional (CSI): La brecha salarial de género no ha cambiado en 10 años

Detenida en el tiempo: La brecha salarial de género no ha cambiado en 10 años...