Dijous 15 octubre 2026

Dijous 15 octubre 2026

Compartir

País Valencià: Comunicat d’Intersindical: 22 de febrer Dia Internacional contra la discriminació salarial

Intersindical valenciana ha fet un comunicat en motiu d’aquest Dia Internacional on manifesta considerar que: ” cal reduir la jornada laboral per a poder conciliar la vida personal i la laboral, però també que és imprescindible la coresponsabilitat, el repartiment del treball domèstic i de cura, entre dones i homes. Aquest repartiment ha de vindre acompanyat d’uns serveis públics de qualitat que permetesquen a totes les persones poder treballar fora de casa i tindre a menors o majors degudament atesos en centres especialitzats. Aquestes són algunes de les recomanacions que ha fet la Organització Mundial del Treball en el seu informe per a eradicar la discriminació laboral de les dones. Nosaltres a més afegim la reivindicació dels permisos per naixement iguals, intransferibles i remunerats per ambdós progenitors.”

Llegiu  sencer el COMUNICAT D’INTERSINDICAL VALENCIANA: 22 de febrer: Dia Internacional contra la discriminació salarial.

 

Compartir

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

Butlletí de notícies

Subscriu-te al nostre butlletí setmanal amb les darreres notícies publicades.

També et pot interessar

Palabras de Mujeres de la Revolución Egipcia

Estos son los tres primeros trailers del proyecto “Palabras de Mujeres de la Revolución Egipcia”...

Barcelona: Dia Internacional de les Dones. XXVII Edició del Premi Maria Aurèlia Capmany: La força del talent.

En decurs de l’acte* es lliurarà un guardó al Weizmann Institute of Science, pel seu...

Pla Anual de Cooperació al Desenvolupament 2011

El Consell Executiu ha aprovat , d’aquest dimarts 20 de setembre en la seva reunió...