Dissabte 11 abril 2026

Dissabte 11 abril 2026

Compartir

Marroc: Neix el primer Observatori pel bon tractament de la imatge de les dones als mitjans de comunicació

Aquest 8 de març s’ha posat en marxa a Rabat el primer Observatori pel bon tractament de la imatge de les dones als mitjans de comunicació al marroc. La periodista i professora de comunicació Nadia Lamhaidi n’és la seva coordinadora.

Lamhaidi diu que aprofitran tota l’experiència d’Observatoris d’Amèrica Llatina, així com l’experiència  de la Xarxa Intermacional de Periodistes amb Visió de Gènere.

Compartir

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

Butlletí de notícies

Subscriu-te al nostre butlletí setmanal amb les darreres notícies publicades.

També et pot interessar

Isonomia organitza les VI Jornades sobre els estudis de les dones i de gènere

La Fundació Isonomia de la Universitat Jaume I, com a entitat coordinadora durant 2012...

2ª edició del taller “El codesenvolupament des d’un enfocament de drets humans” amb FESPAD

La Fundación de Estudios para la Aplicación del Derecho (FESPAD), amb l’objectiu de continuar analitzant...

Siria, o com aprendre dels errors *

L’ús d’armes químiques és, per descomptat, condemnable, i mereix dures sancions de la comunitat internacional...