Diumenge 01 novembre 2026

Diumenge 01 novembre 2026

Compartir

L’ICD posarà a disposició dels ens locals noves eines per a la gestió dels Serveis d’informació i atenció a les dones

El nou aplicatiu informàtic facilitarà la gestió de les consultes de les dones i permetrà la seva anàlisi per tal de millorar l’atenció
La presidenta de l’ICD, Montserrat Gatell, ha anunciat aquest nou recurs en el marc d’una visita als SIAD de Rubí i Sant Quirze del Vallès: “Es tracta d’una eina que ens permetrà avançar en la detecció de les necessitats de les dones i els SIAD i elaborar propostes de futur”. 

L’objectiu d’aquesta nova eina, a més de facilitar la gestió de les consultes, és la de permetre conèixer millor quines són les necessitats de les dones a partir de l’anàlisi de les dades i el contingut de les demandes i peticions expressades   

 

Compartir

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

Butlletí de notícies

Subscriu-te al nostre butlletí setmanal amb les darreres notícies publicades.

També et pot interessar

Mèxic: És urgent fer de la Constitució un instrument per a la igualtat / La Independent / Notícies Gènere

En aquests 100 anys el recorregut per al reconeixement dels drets de les dones ha...

Cap Dona en l’Oblit. 23 d’abril de 2020. Signa per la llibertat de les preses polítiques

Per Equip Coordinació Dones x República Aquest 23 d’abril, ens cal visibilitzar i reivindicar el...

Andorra -Barcelona: Totes amb les dones andorranes /La Independent / Notícies Gènere

L’Associació Stop Violències d’Andorra fa temps que reivindica la situaciò de desemparament en la qual...