Dissabte 17 octubre 2026

Dissabte 17 octubre 2026

Compartir

La periodista Sara Lovera rebrà la medalla Emilio Krieger

que atorga cada any a Mèxic l’ Asociación Nacional de Abogados Democràticos.

Aquesta medalla està lligada al reconeixement de persones, o institucions, que defensen els drets humans, i que han destacat per aquesta raó en la seva professió.

Krieger va ser el fundador de l’ANAD i va ser el primer advocat que va defensar a preses i presos polítics el 1968 i va fomentar una generació da professionals de l’advocacia que des de fa més de 30 anys defensen els i les que lluiten pels seus drets laborals  al camp i que de vegades pateixen persecució. Defensen l’article 123 i s’han adherit a moltes de les millors causes per la democràcia.

Sara Lovera, Premi Nacional de Periodisme de Mèxic forma part de l’equip de La Independent i de SEMlac. Rebrà, junt amb altres premiadesi premiats, aquest nou reconeixement el proper 19 de setembre.

Compartir

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

Butlletí de notícies

Subscriu-te al nostre butlletí setmanal amb les darreres notícies publicades.

També et pot interessar

Victòria Sau, mare intel·lectual, col·lega i amiga

OPINIÓ Escrit per Lola Luna, professora titular UB jubilada Vaig conèixer Victòria Sau a les...

Periodista y escritora

Adoctrinament i coeducació

OPINIÓ L’escola sempre ha tingut un component d’adoctrinament. Des de l’angle amb el qual...

Carme Valls, nova coordinadora de l’ICD a les Terres de l’Ebre

FLAIX Carme Valls (Tortosa, 1963) ha estat presentada aquest matí a la seu de...