Dijous 03 octubre 2024

Dijous 03 octubre 2024

Compartir

LA INDEPENDENT entrevista a Rosaura Alastruey, creadora del I CREUER DE NETWORKING DE DONES PROFESSIONALS 2011

El I Creuer de networking està dissenyat per ser d’utilitat a  Dones Professionals

Sota l‘eslògan “aprèn, treballa i… gaudeix”, Rosaura Alastruey ha donat a conèixer aquest nou projecte que s’ha anat gestant durant els dos últims anys.

 


 La Rosaura Alastruey , aquest any serà la primera dona que protagonitzarà el “I Creuer de Networking de Dones Professionals” a bord de l’espectacular Liberty of the Seas, el vaixell més gran del Mediterrani. El viatge de treball i relax està previst que es realitzi entre els dies 5 i 9 de maig, i les dones inscrites hi podran assistir acompanyades de la família.

 

 

El programa inclou tres sessions conjuntes de networking dinamitzat “Construeix la teva realitat de networking en 3 dimensions” i assessorament individualitzat per aquelles participants que així ho requereixin. A més, la travessia – que anirà des del port de Barcelona fins al de Villefranche, a Niza, i continuarà cap a Palma de Mallorca – preveu excursions facultatives a les dues parades proposades així com d’altres activitats de lleure a dins del vaixell.

 

Rosaura Alastruey

 

La fantàstica idea de treballar enmig del mar ha estat concebuda gràcies a la col.laboració de la companyia Royal Caribbean i al treball conjunt de l’empresa que regenta la Rosaura Alastruey amb Solocruceros.com,un dels primers portals on-line especialitzats en creuers al nostre país, i actualment una de les cinc webs de referència més importants del mercat espanyol i sudamericà.

 

Anna Alarcón ( A.A.)- Com va sorgir la idea del creuer?

Rosaura Alastruey ( R.A.)– La idea del Creuer de Networking va sorgir arran d’una experiència prèvia com a professora puntual d’aquesta estratègica disciplina, en un parell de vaixells d’aquesta mateixa compañía, durant un programa d’habilitats que organitzava una associació empresarial. “Durant la meva estada a bord vaig poder comprovar que era un entorn molt adequat per intentar realitzar un “stage” totalment específic sobre xarxes de contactes. Després de parlar amb ells, l’any 2008 vam intentar posar-lo en marxa però malauradament no vam aconseguir el ressó suficient i l’experiència no es va poder arribar a dur a terme.

 

primercrucerodenetworkingdemujeresprofesionales

 

Però com sempre, dic que sóc Àries i que tinc sang aragonesa per part de pare (això vol dir que sóc molt “tossuda”), i per això ho hem tornat a reviure. I a més, enguany comptem amb un acord de col?laboració directe amb la mateixa companyia naviera, que ha facilitat les coses a diferents nivells: en aspectes logístics, de material promocional i, fins i tot, de preus.

Per això esperem que aquest proper mes de maig, ja saps, del 5 al 9, poguem convertir-lo en el “I Crucero de Networking de Mujeres Profesionales 2011” a nivell nacional, en el qual un grup de 100 dones, amb o sense les parelles, famílies i/o nens vulguin pujar a bord del Liberty of the Seas, el vaixell més gran del Mediterrani que per primera vegada des que es va posar en funcionament, visita el nostre país. Pensa que les sessions formatives seran puntuals i quedarà molt de temps per gaudir també del vaixell, de les ciutats visitades i de l’entorn en si.

A.A.- Quines empreses col.laboren?

 

R.A.- Sempre he pensat, i de fet ho intento transmetre en les meves formacions, que el networking i les aliances sorgeixen en el moment més inesperat. I és precisament l’equació del “1+1=3” que caracteritza aquesta disciplina la que està fent possible posar-ho en marxa. El Creuer l’estem organitzant conjuntament nosaltres amb Solocruceros.com i, com et deia abans, la mateixa Royal Caribbean.

I per suposat, ja que les participants són dones emprenedores, no disposem de pressupost per campanya de comunicació oficial, i per això, estem sol?licitant la col?laboració de tot tipus d’entitats, agrupacions, associacions i contactes personals que ens ajudin a difondre-ho.

 

clip_image002

 

 

A.A.- Quant costa?

 

R.A.– Doncs depèn. A més de les despeses fixes que té un Creuer d’aquestes característiques com poden ser les taxes pròpies i l’assegurança, el preu final dependrà sobretot del tipus de cabina que la participant triï, ja que n’hi ha d’interiors, d’exteriors amb finestra i d’exteriors amb balcó. El que sí et podem dir és que la despesa de l’estructurat programa formatiu de networking amb grans professionals a bord, que són especialistes en la seva materia, s’ha fixat en 140€ per a totes les sessions.

 

A.A.- Què faran les dones que hi participin? Què podran treute d’un viatge com aquest tan innovador?

R.A.- Les dones que participin faran un stage intensiu de networking professional distribuït en diferents sessions seguint el ritme del viatge. Des d’analitzar l’estat de les seves xarxes de contactes actuals amb metodologia 3D (i fins aquí et puc explicar), conèixer un bon grapat d’eines virtuals sobre networking fins i tot algunes en clau femenina, treballar un bon discurs o el que nosaltres anomenem “etiqueta personal” preparatòria a la ronda d’speed-networking que estem tancant amb empresàries balears per realizar quan el creuer arribi a Palma de Mallorca.

En definitiva, el nostre objectiu és que les participants aprenguin a analitzar, treballar, millorar i ampliar les xarxes de contactes ja que a més de les sessions purament formatives també es realitzaran altres activitats al vaixell.

Compartir

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Search

There is no Event

Butlletí de notícies

Subscriu-te al nostre butlletí setmanal amb les darreres notícies publicades.

També et pot interessar

Tallers: Dones migrades: Dones amb drets

La comunicació amb visió de gènere és una eina que obre mons.   La Xarxa...

Menorca: Aplicació interessant per calcular hipoteques / La Independent / Notícies gènere

: La Plataforma Afectats per la Hipoteca Menorca ha elaborat una aplicació gratuïta per calcular...

Què en pensa… Krme Freixa. ADPC

Què en pensa… Krme Freixa. ADPC Els mitjans cultiven d’una violència masclista, que és producte...