Dijous 09 abril 2026

Dijous 09 abril 2026

Estat espanyol: Neix ‘Dones sense complexos’, un consultori en línia sobre anticoncepció i salut de les dones

En 48 hores es donarà resposta a cada pregunta sobre sexualitat i salut femenina en general

Amb l’objectiu d’oferir informació fidedigna sobre els diferents mètodes anticonceptius ha nascut ‘Dones sense complexos’, un consultori en línia sobre anticoncepció i salut de les dones, avalat per la Societat Espanyola de Contracepció i la Societat Espanyola de Ginecologia i Obstetrícia.

‘Dones sense complexos’ pretén proporcionar informació d’utilitat sobre l’anticoncepció. La idea és lliurar a les dones una informació i formació clara, precisa i objectiva sobre els mètodes anticonceptius a través de la xarxa, així com crear fòrums que seran atesos i gestionats per un personal sanitari.

En 48 hores es donarà resposta a les preguntes sobre sexualitat i salut femenina en general, mètodes anticonceptius i el seu ús correcte, garantint sobretot la confidencialitat.

Aquest projecte s’adreça en particular, a totes les dones que actualment utilitzen o que hagin de començar a utilitzar un mètode anticonceptiu, però també a les que tinguin dubtes sobre la seva salut en l’àmbit de la reproducció.

Aquest consultori 2.0 també serà recolzat per les farmàcies espanyoles i les i els professionals sanitaris, que durant els pròxims mesos disposaran de fullets explicatius per a totes les dones que puguin requerir-ho. Així mateix, es col·locaran cartells publicitaris en diverses ciutats.

Compartir

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Search

Butlletí de notícies

Subscriu-te al nostre butlletí setmanal amb les darreres notícies publicades.

També et pot interessar

Mèxic: Marxa a Cancún contra turisme sexual infantil i adolescent

CIMAC.Mèxic .- El proper 12 de novembre, el Centro Integral de Atención a la Mujer...

Maria-Mercè Marçal, veus entre onades

Aquest llibre és el resultat editorial d’una elaborada i aprofundida tesi doctoral “Cos i...

Salutació del conseller de Cultura i Mitjans de Comunicació de la Generalitat

En les nostres societats moltes vegades no es veu la diversitat com una cosa enriquidora.El...