Diumenge 27 setembre 2026

Diumenge 27 setembre 2026

Estat Espanyol: Ampliar llei contra la violència de gènere una aposta del Congrés /La Independent / Notícies gènere

A onze anys de vigència de la llei de protecció integral contra la violència de gènere, el Congrés aposta per modificar-la. La proposta de reforma inclouria en el seu àmbit d’aplicació altres formes de maltractament, com la violència sexual, la trata de persones i els matrimonis forçats.

 

 

 

La Llei del 2004 recentment modificada, i coneguda com a Llei d’Infància, ha inclòs com a víctimes directes a les filles i fills de les dones que pateixen violència de gènere. Experts i experts alerten sobre els inconvenients de la seva aplicació, quan els agressors gaudeixen de permisos amb els seus fills sense supervisió.

En la llei d’infància no es tenen en compte les situacions de risc en què es veuen molts menors quan no es garanteix la seva seguretat. Durant aquest any han estat assassinats vuit menors pels seus pares o les parelles de les seves mares.

Compartir

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Picture of Diva Criado

Diva Criado

Abogada y periodista, Máster en Gestión Pública de la Universidad Pompeu Fabra de Barcelona.
Search

Butlletí de notícies

Subscriu-te al nostre butlletí setmanal amb les darreres notícies publicades.

També et pot interessar

Avuí parlem amb Bel Pozueta

Bel Pozueta. Foto: EH Bildu Nafarroa. “Han volgut jugar amb la sensibilitat social al...

Girona: Nota de premsa de la Diputació de Girona

Dijous, 27 de febrer de 2014 Amb motiu del Dia Internacional de la Dona,...

Una plaça recorda Montserrat Minobis, a Figueres

Montserrat Minobis i Puntonet ja té una plaça amb el seu nom a la ciutat...