martes 28 julio 2026

martes 28 julio 2026

Compartir

“Manual per a La Independència”, llibre de la jurista Dolors Feliu /La Independent/notícies gènere

Dolors Feliu. dolorsfeliu.blogspot.com

Dolors Feliu, directora general de Serveis Consultius i Coordinació Jurídica de la Generalitat, ha estat entrevistada aquest dimecres 17 d’abril a “Els matins” de TV3 per la periodista Ariadna Oltra.

Video de l’entrevista a “Els matins de TV3”

La jurista ha presentat el llibre “Manual per la independència” i entre altres coses ha explicat que la tesi del seu llibre en el tema de la independència de Catalunya “és la d’una advocada de part en un divorci ben avingut”. Ha afegit que “Hi ha 50 recursos pendents de resoldre.

Això ensenya el grau de conflictivitat entre les interpretacions de la Constitució” i ha volgut assenyalar que Catalunya comptarà amb dos instruments per a la Consulta: la llei 4/2010 de consultes refrendàries i la Llei de Consultes (no refrendàries que s’està elaborant al Parlament de Catalunya.

Compartir

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

There is no Event

Boletín de noticias

Suscríbete a nuestro boletín semanal y a las últimas noticias publicadas.

También te puede interesar

Dones i graffiti a Barcelona

No hay traducción disponible OPINIÓ Dones, dones, dones….graffiti…mmmh? realment no importa qui pinta, oi? el...

La cara de Ramón Tamames i els camins de les polítiques

Hauria donat no sé què per veure la cara de Ramón Tamames, el cos, ni...

Viajes y flores (Penelope Lively. ‘Vida en el jardín’)

OPINIÓN La preciosa y fértil tapa (las flores son de la ilustradora Katie Scott)...