lunes 05 junio 2023

lunes 05 junio 2023

Compartir

Esplugues de Llobregat: Espais d’oci lliures de violència masclista / La Independent / Notícies gènere

No hay traducción disponible

El ple de l’Ajuntament d’Esplugues ha fet una declaració institucional per uns espais d’oci lliures de violència masclista.

La declaració surt a partir d’una moció d’ERC d’Esplugues que ha sumat la unanimitat i a la qual s’hi han afegit algunes aportacions d’altres grups.

Es diu en el preàmbul de la :

 


 

DECLARACIÓ INSTITUCIONAL DE TOTS ELS GRUPS MUNICIPALS DE L’AJUNTAMENT D’ESPLUGUES DE LLOBREGAT PER UNES FESTES MAJORS I UNS ESPAIS D’OCI SENSE VIOLÈNCIA MASCLISTA

 

La Festa Major de Sant Mateu d’enguany s’ha vist tenyida de tristor i de ràbia per l’assassinat d’una veïna d’Esplugues a mans de la seva parella. El seu ex companya cregut tenir el dret a segar-li la vida així com el futur de la vida de la seva filla, de tan sols 5 anys.

(continuar llegint…)

 

Compartir

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.

There is no Event

Butlletí de notícies

Subscriu-te al nostre butlletí setmanal amb les darreres notícies publicades.

També et pot interessar

La caza de brujas entonces, la caza de brujas ahora

Tres mujeres asesinadas por violencia machista

L’assassinat d’una dona prostituïda és violència masclista