viernes 09 junio 2023

viernes 09 junio 2023

Compartir

Empresa nega horari reducció jornada per cura de menor a treballador perquè entén que ho ha de fer la seva dona

FSC de CCOO Comarques del Sud del país Valencià.-

Una firma de lloguer de cotxes d’Alacant ha rebutjat per escrit la concreció de l’horari de reducció, ludint que el treballador sol·licitant ha d’aportar proves que la seva dona no pot atendre el menor.

COMUNICAT

 


Compartir

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.

There is no Event

Butlletí de notícies

Subscriu-te al nostre butlletí setmanal amb les darreres notícies publicades.

També et pot interessar

Barcelona: Mor Carme Balcells. “Sóc un diamant en brut, un lectora pedestre, una analfabeta” / La Independent / Notícies gènere

Què en pensa… Mònica Ximeno. ACSUR-Catalunya

Catalunya: Neus Bonet, nova Degana del Col·legi de Periodistes de Catalunya / La Independent / Notícies gènere