jueves 16 julio 2026

jueves 16 julio 2026

Compartir

El Camp de Tarragona: Neix Brot Bord el 17 de maig, dia mundial contra l’homofòbia i la transfòbia

En motiu del dia mundial contra l’homofòbia i la transfòbia, que commemora la sortida de l’homosexualitat de la llista de malalties de l’OMS i que reivindica el mateix per a la transsexualitat (encara considerada acadèmicament una malaltia), es presenten, aquest 17 de maig a la plaça de la Font, com a nou col·lectiu al Camp de Tarragona.

Es defineixen com una organització en defensa de les llibertats sexuals de gais, lesbianes, transsexuals i intersexuals, però també d’heterosexuals, ja que creuen que l’opressió sexual per part d’institucions i certs sectors de la societat afecta a tothom de diferents maneres. El seus objectius són treballar per l’eradicació definitiva de l’homofòbia, i alhora visibilitzar totes aquelles sexualitats que se surten de la norma i que són igualment discriminades en l’actualitat.

Els primers actes del Brot Bord seran el 17, 18 i 19 de maig, a Tarragona i a Falset, amb una concentració, una presentació del col·lectiu, un debat sobre què és la homofòbia i una taula rodona dels moviments socials per l’alliberament sexual. Els diversos actes compten amb la participació de diverses organitzacions i col·lectius com el Brot Bord, el FAGC, Cau de Llunes, H2O i Assexora’t i l’Assemblea de Joves del Priorat, el Col·lectiu Independentista del Priorat i el nucli de la CUP del Priorat.

 

Compartir

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

There is no Event

Boletín de noticias

Suscríbete a nuestro boletín semanal y a las últimas noticias publicadas.

También te puede interesar

Estado Español: 3.214 personas dispuestas a acoger en su casa refugiadas afganas / La Independent / Notícies Gènere

A través de esta iniciativa, promovida por grupos activistas feministas, se puede ofrecer el...

Tiempo para romper hegemonías en el poder

OPINIÓN Aunque pareciera que caminan un piso parejo, los del viejo y el nuevo...

Tere Molla buena

Micromachismos

OPINIÓN En estos momentos estoy impartiendo un curso sobre micromachismos para un grupo de...