jueves 16 enero 2025

jueves 16 enero 2025

Compartir

Cristina Gallach, premi portaveu de la VIII edició dels Premis Gabinets de Comunicació del Col·legi de Periodistes de Catalunya

El premi al Millor Portaveu (2015) s’ha atorgat per votació i voluntat dels col·legiats/des a Cristina Gallach, responsable de comunicació de l’ONU

 

 

 

Cristina-Gallach-Premi

 

El jurat del Grup de Treball del Col·legi de Periodistes ha anunciat els guanyadors de la VIII edició dels Premis Gabinets de Comunicació que s’atorguen amb una periodicitat anual. A la present edició s’han presentat i complert amb els requisits un total de nou candidatures.

Pel que fa Millor Pla de Comunicació, el jurat ha decidit atorgar-lo a la Universitat Rovira i Virgili que, sota el títol “Constituir una comunitat comunicativa”, van presentar els col·legiats/des Montserrat Cartañà,  Cristina Mallo,  Javier Polinario, Berta Ramos i Ignasi Soler.  El jurat ha valorat l’excel·lent tasca de coherència, creativitat, i transversalitat realitzat, així com la globalitat i complexitat del Pla, que aprofita la feina de coordinació del gabinet de premsa i comunicació per canalitzar tot el potencial de les tecnologies digitals i les xarxes socials i posar-les al servei de la institució i la societat. També ha valorat la creació descentralitzada de continguts, protocols i procediments que aporta el Pla, que són una mostra de coherència en la comunicació de tota la Universitat, i n’incrementen la seva reputació. 

La Millor Estratègia de Comunicació Interna ha estat per a la Diputació de Barcelona i el seu pla “Guanyem salut”  presentat per la col·legiada Ethel Paricio. El jurat del premi ha valorat la proposta de l’estratègia, els resultats assolits, la implicació tant de diferents àrees, que han treballat de manera transversal, com de les persones, que s’han fet seus els objectius per modificar hàbits i aconseguir viure d’una manera més saludable. S’ha valorat de manera especial les accions que s’han dut a terme per aconseguir la participació directa, aprofitant els recursos interns i ajustant al màxim el pressupost.  La definició d’uns missatges molt concrets ha facilitat centrar  l’interés de la campanya, aconseguint una bona difusió i un ampli coneixement, tant en les accions proposades com  en l’aparició en alguns dels elements de difusió de la campanya.

Finalment també s’ha fet anunciat el premi al Millor Portaveu (2015) que s’ha atorgat per votació i voluntat dels col·legiats/des a Cristina Gallach, responsable de comunicació de l’ONU, periodista amb una àmplia i dilatada  experiència professional, que abasta tots els àmbits del sector, tant pel que fa a mitjans: premsa, ràdio, televisió, i  agències, com a gabinets, comunicació corporativa i periodisme de fonts.

La trajectòria de Cristina Gallach va iniciar-se a la premsa comarcal, al diari El 9 Nou de Vic, i va continuar a TVE, Catalunya Ràdio, els diaris El Noticiero Universal, l’AVUI, El Periódico, i l’Agència EFE, per passar després a treballar com a assessora de comunicació i portaveu, primer d’en Javier Solana a la Secretaria General de l’OTAN i a la Unió Europea, i en aquests moments com a Secretària General Adjunta  de Comunicació i Informació Pública de les Nacions Unides.

L’objectiu d’aquests guardons és reconèixer i impulsar la tasca dels gabinets de comunicació i dels professionals que hi treballen, així com fomentar els esforços del sector privat i públic per donar accés a una informació veraç i útil. Els premis es convoquen i s’atorguen cada any tenint com a referència el Manual de Bones Pràctiques elaborat pel grup de treball dels Gabinets de comunicació. Els premis, als que poden optar-hi tots els periodistes col·legiats i col·legiades, es lliuraran el pròxim 11 de novembre, en el marc del VI Congrés dels Periodistes que tindrà lloc al Palau Macaya de Barcelona. 

Compartir

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Search

There is no Event

Boletín de noticias

Suscríbete a nuestro boletín semanal y a las últimas noticias publicadas.

También te puede interesar

Escola Feminista d’Estiu, 1 i 2 de juny de 2012

Des de fa dos anys la Xarxa Feminista, Ca la Dona i Activistes Independents organitzen...

Catalunya: Pla de mesures del Govern de Catalunya contra l’assetjament sexual en el transport públic / la Independent / Notícies gènere

L’ Enquesta de Mobilitat en Dia Feiner assenyala que el 60% dels usuaris del transport...

alt

Barcelona: Laura Morrón publica “A hombros de Gigantas” / La Independent / Notícies gènere

No hay traducción disponible Aquest llibre és un homenatge vers totes les dones que fan...