miércoles 28 enero 2026

miércoles 28 enero 2026

Compartir

Convocatòries del Vallès Oriental: VII Certamen literari De Dona a Dona / V Concurs de punts de llibre / IX Concurs de narracions solidàries / Guia de lectura

Premis literaris

VII Certamen literari De Dona a Dona

Amb motiu de la commemoració del 8 de Març, Dia Internacional de les Dones

Els textos han d’abordar qüestions entorn del món del treball i la conciliació de la vida laboral i personal de les dones.

Participació oberta a tothom a partir de 16 anys.

 

El format és de relat breu (màxim 3 pàgines DINA4 i a doble espai).

Premi de 450 euros al millor relat, 2 entrades per al Teatre Auditori de Granollers i un lot de llibres per al segon premi i 2 entrades per al Teatre Auditori de Granollers per al tercer, a escollir dins de la programació de la temporada 2012.

Bases del concurs consultables a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà (OAC), c. Sant Josep, 7, al Centre d’Informació i Recursos per a Dones (CIRD), c. del Portalet, 4, 4a planta i a www.granollers.cat/igualtat-i-dones

Termini: 10 de febrer del 2012, a l’OAC (cal adjuntar instància)

V Concurs de punts de llibre

Dins els actes del Calendari Verd de Primavera i amb motiu de l’inici d’aquesta estació, et convidem a dibuixar i pintar el teu punt de llibre inspirat en les flors!

Un jurat seleccionarà els millors punts de llibre, que s’editaran.

Divendres 23 de març, a partir de les 17 h, a la plaça de la Porxada

IX Concurs de narracions solidàries

Organització i informació: Mans Unides

Delegació del Vallès Oriental

www.mansunidesvor.org

Termini de presentació d’obres: 31 de març de 2012

Guia de lectura Personatges femenins del segle XX

La guia recull un ampli ventall de testimonis de dones que reflecteixen la riquesa i la complexitat de l’evolució del rol femení al llarg del segle passat.

Pots trobar la guia a les biblioteques de Can Pedrals i Roca Umbert de Granollers i Frederica Montseny de Canovelles.

Compartir

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

There is no Event

Boletín de noticias

Suscríbete a nuestro boletín semanal y a las últimas noticias publicadas.

También te puede interesar

Nuevo libro sobre mujeres inmigrantes y lesbianas o bisexuales

El próximo 24 de mayo se presentará el libro “Encontrando vidas. Relatos de mujeres inmigrantes...

La ley de titularidad compartida, ¿una panacea o un nuevo reto para las mujeres agrarias?

El Congreso de los Diputados aprobó el pasado 23 de septiembre la Ley de Titularidad...

tere_moll

¡Me tienen muy harta!

OPINIÓN Es que llevamos unas semanas en que enchufar la radio a primera hora significa...