domingo 01 noviembre 2026

domingo 01 noviembre 2026

Compartir

Catalunya: LES dones grans que estimen dones / la Independent / Notícies gènere

 

D’esquerra a dreta, Pepa Vives i Carme Porta

 

 

Aquest és el títol d’un projecte impulsat per la Fundació Enllaç, que portaran a terme Pepa Vives i Carme Porta. El projecte vol mostrar en una exposició fotogràfica la diversitat de formes de vida de dones lesbianes que es fan grans. El projecte pretén visibilitzar una realitat invisible, o invisiblitzada. Les dones que estimen dones i la uneix amb una altra invisibilitat, les dones grans: Dones grans que estimen dones.

Per a les autores: “hi ha mecanismes socials de negació i d’ocultació, però també hi alguna cosa que no funciona des de nosaltres com a lesbianes. Ignorem el nostre cos i el que el nostre cos vol. Aquesta experiència ha estat especialment dura per a les dones que han viscut el franquisme i que ara són dones ja grans”.

La Fundació Enllaç ha volgut destacar el potencial catalitzador de la proposta, en la que destaquen com “a través de la mirada artística, es reuneixen els esforços individuals i col·lectius per tal de naturalitzar l’amor i la sexualitat entre dones grans”. L’exposició tindrà caràcter itinerant per tal d’acostar aquesta realitat arreu del país.

Compartir

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Imagen de Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Buscar

There is no Event

Boletín de noticias

Suscríbete a nuestro boletín semanal y a las últimas noticias publicadas.

También te puede interesar

La exigencia de justicia para María del Sol Cruz Jarquin estará vigente

Mientras siga la impunidad, la exigencia de justicia para María del Sol estará vigente.

...
Maria Rosa Nogué

El primer premi literari de la República

No hay traducción disponible OPINIÓ L’Editorial Gregal concedí diumenge passat, a Maçanet de la Selva,...

Itàlia: Una dona presideix la Cambra

El 16 de març va fer el seu discurs d’inauguració de la nova Cambra la...