domingo 01 noviembre 2026

domingo 01 noviembre 2026

Catalunya: 642 dones  inscrites per l’accés al cos de Bombers

La inscripció de dones augmenta un 52% des del 2021, triplicant-se en 4 anys.

Després de la campanya d’Interior, amb l’objectiu de fomentar-ne la participació de dones, sota el lema “Necessitem més bomberes com tu” s’ha aconseguit la xifra més alta. Un total de 642 dones s’han inscrit a la convocatòria de 240 places per accedir al cos de Bombers de la Generalitat en la categoria de Bomber- Bombera. Passant de  422 a 642, que són un 20,07% del total de 3.199 persones que optaran a una de les 240 places convocades.

Segons el conseller Joan Ignasi Elena això suposa avançar “cap a la fi d’una injustícia històrica i fer passos endavant cap a la paritat”.  Entre els requisits d’accés a les proves hi ha el d’obtenir el permís de conducció de la categoria C de camions rígids amb un pes superior a 3.500kg.

Compartir

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Buscar

There is no Event

Boletín de noticias

Suscríbete a nuestro boletín semanal y a las últimas noticias publicadas.

También te puede interesar

GINEBRA-BARCELONA:Las mujeres tardaran todavía más años en conseguir la paridad económica con los hombres.

No hay traducción disponible Este 26 de octubre se ha hecho público en Ginebra el...

UGT i CCOO reclamen igualtat per acabar amb la violència masclista. Difonen un comunicat conjunt i criden a la participació en les activitats i manifestacions

Sense una societat més igualitària és impossible avançar cap a una societat sense violència masclista....

Las mujeres se abren paso en el Global Sports Forum de Barcelona

Barcelona acogió durante tres intensos días, del 9 al 11 de Marzo, la celebración del...