domingo 25 octubre 2026

domingo 25 octubre 2026

Compartir

Barcelona:Convocatòria de Tancarem el CIE

De nou enviem un correu per recordar-vos la mobilització del 30 de gener al CIE de Barcelona. Aprofitem, un cop més per demanar el vostre suport:


– ajuda’ns amb la difusió de la convocatòria
– vine a la propera reunió a donar un cop de mà: 13 de gener a les 19 a la Fede.Cat

 

Des del novembre el CIE està tancat per obres i estem disposades a que no torni a obrir, fent d’aquestes obres una escletxa que ens permeti viure en una ciutat que garanteix la lliure circulació de totes les persones. Som conscients que durant tot aquest temps que duri el tancament, a Catalunya es continuarà privant de llibertat a través d’altres mecanismes com són les deportacions exprés i les batudes racistes. Per això no només demanem el tancament definitiu d’aquestes presons de la vergonya sinó que exigim que cessin les batudes i les deportacions, mecanismes que formen part d’una política migratòria racista i que vulnera els drets humans.

Una vegada més cridem a la mobilització!

El proper dissabte 30 de gener a les 11h del matí, de nou anirem al CIE on farem un JUDICI POPULAR, i exigirem el tancament definitiu. Davant la impunitat institucional, cal que la ciutadania exigim justícia i dignitat.
trobareu informació a www.tancaremelcie.cat

 

Compartir

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Imagen de Amada Santos

Amada Santos

Fotoperiodista i Socióloga. Activista Feminista, Defensora DDHH i Cooperant. Presidenta de la XIDPIC.Cat. Co-coordinadora i Editora de La Independent. Coordinadora Internacional a la RIPVG
Buscar

There is no Event

Boletín de noticias

Suscríbete a nuestro boletín semanal y a las últimas noticias publicadas.

También te puede interesar

Gloria Rolando, una veu de la memòria viva afrocaribenya

Durant més de tres dècades, la cineasta i investigadora Gloria Rolando Casamayor ha desenvolupat un...

El Consell de Dones de Barcelona rebutja les sentències del Tribunal Suprem del 14 d’octubre de 2019

Dimarts 29 d’octubre es va celebrar la sessió plenària del Consell de Dones de Barcelona....

Els drets humans a les polítiques del govern espanyol: Pla o estratègia?

El passat 14 de febrer el Congrés dels Diputats, amb 306 vots a favor, incloent-hi...