viernes 17 abril 2026

viernes 17 abril 2026

Compartir

Barcelona.Conversem amb Malalai Joya, activista afganesa / La Independent / Notícies Gènere

 

Per commemorar el dia Internacional per la Pau i el Desarmament, el dia 24 de maig, Dones X Dones i Ca la Dona ha convidat a Malalai Joia, activista afganesa, exdiputada i defensora dels drets de les dones i els drets humans, contra  els senyors de la guerra, la intervenció occidental i la manca de democràcia al su país.

 

joya

 

El lema, Ni guerra que ens destrueixi ni pau que ens oprimeixi, uneix a dones de tot el món amb un objectiu comú, la pau.

l’acte tindrà lloc a Ca la Dona,  el 24 de maig a les 19 horas.

 

 

Compartir

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Picture of Amada Santos

Amada Santos

Fotoperiodista i Socióloga. Activista Feminista, Defensora DDHH i Cooperant. Presidenta de la XIDPIC.Cat. Co-coordinadora i Editora de La Independent. Coordinadora Internacional a la RIPVG
Search

There is no Event

Boletín de noticias

Suscríbete a nuestro boletín semanal y a las últimas noticias publicadas.

También te puede interesar

Internacional: l’OIT contra el treball infantil / La Independent / Notícies Gènere

L’Organització Internacional del Treball (OIT), ha constatat a través de l’informe realitzat el 12...

Catalunya: Investigació demostra que l’embaràs modifica el cervell de la mare / La Independent / Notícies gènere

No hay traducción disponible Un estudi dirigit per investigadors de la Universitat Autònoma de Barcelona...

El Govern analitza les circumstàncies de les sis dones assassinades per violència masclista

Entre altres mesures s’impulsaran accions de treball conjunt amb els mitjans de comunicació per avançar...