viernes 18 abril 2025

viernes 18 abril 2025

Compartir

Barcelona: Sara Puig a la presidencia de la Fundació Miró / La Independent / Notícies Gènere

No hay traducción disponible

Renovació a la Fundació Joan Miró. Una dona, Sara Puig, accedeix per primera vegada a la seva Presidència. Sembla que una onada de canvis, en femení, sacseja a algunes de les institucions catalanes. Sense poder dir que la Igualtat arriba a tot arreu, sí es pot constatar que es comencen a produïr canvis significatius.

 

sara-puig

No es pot oblidar que Rosa Mª Malet en va ser considerada com la seva eficaç directora durant una bona pila d’anys i que el seu record professional perdura en les persones que estimen i admiren la Fundació Miró. Ara, Sara Puig ha assumit el càrrec de presidenta de la Fundació Miró per un període de quatre anys. Ha estat membre del seu Patronat des del 2013 i de la Comissió Delegada des de novembre de 2014.

És Llicenciada en Història de l’Art Per la Universitat de Barcelona i màster en Art Administration (Museums) per la New York University. Té una llarga experència professional vinculada a l’art i als Museus. També i en la mateixa sessió ordinària celebrada el 20 de març es va aprovar la incorporació al Patronat de Laia Gasch Casals.

Compartir

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Picture of Drina Ergueta

Drina Ergueta

Periodista y antropóloga. Comunicación y feminismo son sus temas predilectos desde hace más de una década. Articulista en medios bolivianos y portales feministas de España/México.
Search

There is no Event

Boletín de noticias

Suscríbete a nuestro boletín semanal y a las últimas noticias publicadas.

También te puede interesar

XIDPIC.CAT y GAMAG en congreso internacional de periodistas y escritoras en Chile

En el marco del XXII Congreso de la Asociación Mundial de Mujeres Periodistas y...

UGT: Aumenta la brecha salarial entre hombres y mujeres

Segun el Informe discriminaciones salariales del Sindicato UGT , la desigualdad salarial entre hombres...

Juntes Som Mes Fortes!!! Cap Pas Enrera Manifest 8 de Març 2019

Ens aturem per canviar-ho tot !! Avui: 8 de Març del 2019. Les dones...