Friday 16 October 2026

Friday 16 October 2026

Compartir

Estat espanyol: Dones en les ones contra la violència masclista

Comunicadores agafaran el micròfon durant tota la nit “perquè la violència ens treu la son”

Entre les iniciatives que brollen i s’expressen aquest any pel 25 de novembre – Dia Internacional per l’eliminació de la violència vers les dones – n’ hi ha algunes que de manera especial, encomanen un esperit entusiasta, reivindicatiu i, per què no, lúdic. Aquesta és per exemple la proposta de ‘Dones en les ones’, que han preparat un programa especial que durarà tota la nit del 24 al 25 de novembre, “perquè la violència ens treu la son i no podem descansar tranquil·les sabent que constantment hi ha dones assassinades “.

Efectivament, aquestes comunicadores han decidit agafar els micròfons a partir de les dotze d’aquesta nit i no parar fins que arribin les 8 del matí. Al llarg d’aquestes vuit hores faran un directe a Ràdio Enlace, emetent debats, radioteatre, cançons, contes, entrevistes i moltes sorpreses més. Porten dies preparant aquest programa llarg i especial.

Són moltes les dones implicades que van i vénen del local de l’emissora, deixant les seves produccions, segons explica Yolanda Peña Morú per AmecoPress. “Encara no tenim precisada tota la programació, però hi ha molts continguts”.

Es pot-i es recomana – participar-hi trucant en directe al 913813370, escrivint un mail a mujeresenlasondas@radioenlace.org oa través facebook i twitter. També és possible enviar una petita gravació – pot fer-se amb mòbil, ordinador, – sota el títol “la violència masclista ens treu el son” i l’ emetran durant la nit.

Aquest programa especial organitzat per l’Àrea de la Dona de Ràdio Enlace, 107.5 FM i www.radioenlace.org s’emetrà també per Ràdio Oasis i per www.rednosotrasenelmundo.org dins de la seva marató de 24 hores titulada “Farta Freqüència”.

Compartir

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

There is no Event

Boletín de noticias

Suscríbete a nuestro boletín semanal y a las últimas noticias publicadas.

También te puede interesar

monitoreo medios

Comunicació, Cooperació i Gènere al Col·legi de Periodistes de Catalunya

No hay traducción disponible On és la cooperació amb Visió de Gènere als mitjans? On,...

Barcelona: Dia Escolar per a la No violència i la Pau (DENIP) Dones per Dones

30 de gener de 2015Dia Escolar per a la No violència i la Pau...

La trama oculta del TTIP entre la UE y EEUU

Soberanía secuestrada y derechos en peligro La Unión Europea (UE) está negociando desde 2013...