lunes 19 octubre 2026

lunes 19 octubre 2026

Compartir

Dones migrades: dones amb drets

La comunicació amb visió de gènere és una eina que obre mons.   La Xarxa Internacional de Dones Periodistes i Comunicadores de Catalunya-Xarxa Internacional de Periodistes amb Visió de Gènere ofereix tallers gratuïts  per a capacitat pofessionals i sd’latres col·lectius en risc d’exclusió. En aquesta línia s’han realitzat  els tallers Comunicació -per capacitar periodistes en visió de gènere- i Gènere i Dones Migrades –per a dotar d’eines comunicatives a dones migrades-. D’una banda els i les professionals del periodisme han de fer una informació acurada a l’hora de tractar temes de gènere i, de l’altra, les dones migrades han de poder gaudir d’eines comunicatives per facilitar-los la integració a la societat d’acollida.

En aquest bloc aviat hi trobaràs fotografies de les jornades així com altres enllaços a materials realitzats en els tallers, opinions i altres recursos a la vostre dispocisió. Pots consultar-ne els progames dels tallers que s’han celebrat a Barcelona (programa), Girona (programa), Lleida (programa),Tortosa (programa).

.Amb el supot de:

Compartir

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

There is no Event

Boletín de noticias

Suscríbete a nuestro boletín semanal y a las últimas noticias publicadas.

También te puede interesar

“Ejecución Sumaria” de Lidia Falcón

No hay traducción disponible Dimarts passat, en un acte interessantíssim, amb la sala de la...

Actual

Basta de acosos!!!

OPINIÓN Me parece impresentable el acoso al que someten algunas personas, gente defensora de...

Foro Beijing+20 de ONG evidencia la crisis de la igualdad social i de género

Los objetivos del Foro de ONG Beijing+20 fueron: contribuir al proceso de revisión de...