lunes 02 noviembre 2026

lunes 02 noviembre 2026

Compartir

1.200 persones superen amb èxit el curs per a persones cuidadores no professionals que organitza Benestar Social i Família

                                                           (foto gencat.cat)

 

A 31 de desembre de l’any passat a Catalunya hi havia un total de 110.726 persones que rebien la prestació de cuidador no professional prevista a la Llei de promoció de l’autonomia personal i atenció a les persones en situació de dependència.

La Fundació Pere Tarrés i la Creu Roja han impartit els 64 cursos, que també han comptat amb la col·laboració de Fundació Catalunya – La Pedrera. El pressupost per aquestes accions formatives ha estat de 187.986 euros, dels quals 170.546,9 euros han estat aportats pel Departament de Benestar Social i Família i 17.439,1 euros per la Fundació Catalunya – La Pedrera, que també ha proporcionat els materials.

La consellera de Benestar Social i Família, Neus Munté, va presidir dimcres 20 de març el lliurament de certificats a l’alumnat dels cursos per a cuidadors i cuidadores no professionals de persones grans en situació de dependència. A l’acte, celebrat a l’Auditori de la Pedrera, la van acompanyar la directora general de l’Institut Català d’Assistència i Serveis Socials, Carmela Fortuny; la directora de l’Àrea d’Impuls Social de la Fundació Catalunya – La Pedrera, Marta Torras; el president de la Creu Roja a Catalunya, Josep Marquès, i el director general de la Fundació Pere Tarrés, Josep Oriol Pujol.

Compartir

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Imagen de Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Buscar

There is no Event

Boletín de noticias

Suscríbete a nuestro boletín semanal y a las últimas noticias publicadas.

También te puede interesar

Montse Gatell (ICD) vol que es respecti el treball de Catalunya en la lluita contra la violència masclista

La presidenta de l’ICD demana que es respectin les estructures de treball en xarxa i...

mutulizacion femenina

Els canvis en la Justicia Universal afecten les dones

No hay traducción disponible Expertes i experts en la lluita contra la Mutilació Genital Femenina...

Presentación Indicador Igualdad de Gènero 2015 de Cataluña

L’observatori dona empresa i economia de la cámara de comercio de Barcelona ha presentado...