Wednesday 30 April 2025

Wednesday 30 April 2025

Share

Washington: El treball domèstic no remunerat condemna a la pobresa

La relatora de l’ONU sobre Pobresa Extrema, Magdalena Sepúlveda, va dir que el treball domèstic no remunerat com netejar, cuinar i de cura que fan les dones, les condemna a la pobresa i frena les seves oportunitats de desenvolupament.

En una entrevista amb la Ràdio de l’ONU, la funcionària va referir que a causa de que les dones tenen més càrrega laboral, “no poden moltes vegades, per exemple estudiar, i això passa molt a Llatinoamèrica, on les nenes en arribar de l’escola han de fer altres tasques o tenir cura d’algú”.

Davant d’això va fer una crida als Estats a dissenyar polítiques públiques i infraestructura de suport a les necessitats de cura a la llar.

Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Picture of Amada Santos

Amada Santos

Fotoperiodista i Socióloga. Activista Feminista, Defensora DDHH i Cooperant. Presidenta de la XIDPIC.Cat. Co-coordinadora i Editora de La Independent. Coordinadora Internacional a la RIPVG
Search

There is no Event

Newsletter

Subscribe to our weekly newsletter with the latest published news.

You may also be interested

Barcelona. CONFERÈNCIA Bruno Clément parlarà sobre Arendt, Heidegger i l’amor / La Independent / Notícies gènere

El Seminari Filosofia i Gènere, del Grup de Recerca Consolidat Creació i pensament de...

Atenció

OPINIÓ El passat mes de febrer es va constituir per fi al Congrés, la...

Barcelona: Presentació pública de La Verònica Cartonera / La Independent / Notícies gènere

Per celebrar la sortida dels primers llibres d’aquesta editorial i la primera edició del premi...