Sunday 18 October 2026

Sunday 18 October 2026

ONU DONES: El progrés de les dones en el món

FLAIX

La justícia encara està fora de l’abast per a milions de dones, declara l’informe insígnia d’ONU Dones .

Aquest reconeix els avenços aconseguits – per exemple, 139 països i territoris ara consagren la igualtat de gènere en les seves constitucions i la violència domèstica està prohibida en 125 països – però també mostra que, molt sovint, les dones segueixen experimentant injustícies, violència i desigualtats a la llar i en l’àmbit laboral. Globalment, són més de 603 milions de dones les que viuen en països on la violència domèstica no està prohibida per la llei.
ONU Dones insta els governs a adoptar mesures urgents per eradicar les injustícies que mantenen a les dones en la pobresa i amb menys poder que els homes en tots els països del món.

Per llegir l’informe complet visiteu el lloc: http://progress.unwomen.orgi

Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

There is no Event

Newsletter

Subscribe to our weekly newsletter with the latest published news.

You may also be interested

D’agressions i violències

Periodistes de TV3, agredits per alguns indignats (15.06.2011) Un dels punts més calents ha estat...

medios genero

Creant imatges i imaginaris feministes

OPINIÓ La imatge de les dones ha estat analitzada abastament des de fa anys per...

Els drets humans en les polítiques públiques de Catalunya

Informe sobre el Pla de Drets Humans espanyol i recomanacions pel futur L’Institut de Drets...