Thursday 13 August 2026

Thursday 13 August 2026

Santiago de Compostela: WORKSHOP Epistemologia de les emocions / La Independent / Notícies gènere

 

Quin és el marc epistemològic més adient per a una política de les emocions en l’actualitat? Què hi han aportat les teories de gènere i sexualitat? Quins reptes s’obren en l’aplicació d’aquestes perspectives teòriques a l’anàlisi de la producció cultural contemporània i particularment de la cultura popular? Quins problemes conceptuals planteja?*

Aquestes són algunes de les qüestions proposades per al debat en el workshop “Epistemoloxía das emocións desde o xénero e a cultura popular”, coordinat per Helena González (Centre Dona i Literatura) i Dolores Vilavedra (Universidade de Santiago de Compostela). Hi participen Ivan Garcia (Universitat de Barcelona), Katarzyna Moszczy?ska-Dürst (Uniwersytet Warszawski), Montserrat Pena Presas (Universidade de Santiago de Compostela) i Saleta de Salvador Agra (Universidade de Vigo). El workshop s’emmarca dins el projecte de recerca “Teoria de les emocions i el gènere en la cultura popular del s. XXI”.

*Assistència per invitació.

Dimecres 13 de juliol de 2016 de 15h30 a 19h30
Seminario D-1, Facultade de Filoloxía, Universidade de Santiago de Compostela
Avda. Castelao, s/n. Campus norte – 15782 Santiago de Compostela
Organitzen: Centre Dona i Literatura i Universidade de Santiago de Compostela

Més informació

Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

There is no Event

Newsletter

Subscribe to our weekly newsletter with the latest published news.

You may also be interested

Investigades i perseguides pel procés

( OPINIÓ L’estat espanyol no s’atura amb la repressió contra la classe política catalana. La...

Dones immigrants, valentes, proveïdores i futbolistes

300 dones migrades, d’ entre 18 i 40 anys d’edat, un cap de setmana darrera...

Nou informe sobre la perspectiva de gènere en la cooperació catalana

L’organització Ajuda en Acció continua el seu treball per una cooperació al desenvolupament, catalana, amb...