Saturday 02 May 2026

Saturday 02 May 2026

Presentació a Pròleg del llibre de memòries de Lidia Falcón

La pasión feminista de mi vida, és el llibre de memòries de Lidia Falcón, publicat per El Viejo Topo, que es presentarà el proper 10 de maig a la llibreria Pròleg, A l’acte hi participaran, Victòria Camps, filòsofa, catedràtica de Filosofia de la Universitat Autonóma de Barcelona, Anna Caballé, crítica literària, professora de literatura de la Universitat de Barcelona i Zuriñe del Cerro, vicepresidenta del Partit Feminista d’Euskadi.

Aquesta obra recorre cinquanta anys de les lluites feministes d’arreu de l’estat espanyol, i constitueix un retrat imprescindible per conèixer les transformacions que han aconseguit les dones tant en la seva vida quotidiana com en la política del seu país, sense obviar les llums i ombres que envolten la creació en els seus orígens i l’actual situació del Moviment Feminista.

Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

There is no Event

Newsletter

Subscribe to our weekly newsletter with the latest published news.

You may also be interested

Dones, Salut, COVID19 i crisis: Reflexions sobre els nostres drets

Per Creación Positiva Avui, 28 de maig de 2020, Dia Internacional de l’Acció per a...

RDCongo: Nacions Unides anuncia la fi de les accions armades del M23 / La Independent / Notícies gènere

Nacions Unides ha anunciat que el dia 5 de Novembre el moviment rebel M23 a...

La Poesia deixa Volar

Gairebé segur que alguna vegada has escrit un vers o el vas deixar guardat dins...