Saturday 17 October 2026

Saturday 17 October 2026

Share

Perú: Reconeixeran treballs publicitaris no sexistes

 El col ·lectiu peruà Fem-tv, integrat per diferents organitzacions civils (com el Centro de la Mujer Peruana i el Movimiento Manuela Ramos entre d’altres), que promouen l’eliminació de la publicitat sexista en els mitjans visuals, premiarà els espots televisius que difonguin una imatge igualitària entre dones i homes. 

En la quinzena edició dels premis “Sapo-tv” , 13 de desembre, s’ hi esmenten també aquells treballs que promouen una imatge estereotipada i masclista de les dones.

Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

There is no Event

Newsletter

Subscribe to our weekly newsletter with the latest published news.

You may also be interested

FMAC entrevista a Chelo Chacartegui , professora de la UPF

La fundació Maria Aurèlia Capmany ha entrevistat, aquest mes d’octubre a Chelo Chacartegui, Professora...

Eleccions europees. A Catalunya, on són les candidates?

Foto:kaosenlared.net OPINIÓ Aquesta nit, la del 8 al 9 de maig, s’inicia la campanya...

Rússia: El Parlament proposa despenalitzar la violència contra les dones / La Independent / Notícies Gènere

El Parlament de Rússia està proposant una llei que si s’aprovés, trauria la violència domèstica...