La revista digital Oveja Rosa és la primera revista dirigida a famílies homoparentals d’Espanya i d’Amèrica Llatina. Escrita en llengua castellana, el seu objectiu és “donar suport a la diversitat de les persones i les famílies i generar un espai d’informació, entreteniment, oci, opinió i debat per a gais, lesbianes i bisexuals que es plantegin la paternitat i la maternitat, i també per a les persones que estiguin en procés de formar una família i les que ja l’han format”.
Amb María Jesús Méndez com a directora i Yolanda López com a editora, Oveja Rosa és la segona revista de MíraLES Group, que ja edita des de fa anys la revista online per a dones lesbianes i bisexuals MíraLES. Aquest grup de comunicació LGTB madrileny també compta amb MíraLES Consulting, una empresa consultora especialitzada en el nínxol de mercat LGTB amb oficines a Espanya i a Xile.
Informar, acompanyar i ajudar
Oveja Rosa, la única revista digital especialitzada en gais i lesbianes que tinguin descendència o que en vulguin tenir, tracta temes de salut, estil de vida, parella, consultori d’especialistes, mares, pares, bebès, nens i nenes, adolescents, oci, cultura, literatura, cinema, viatges i qualsevol temàtica que pugui interessar i ajudar les famílies homoparentals, enteses com les famílies en què una parella d’homes o de dones es converteix en progenitora d’un o més infants.
Segons la directora de la revista, María Jesús Méndez, Oveja Rosa neix per donar veu i espai a un sector de la societat que no cobreixen altres mitjans, i ajudar així a les famílies homoparentals a empoderar-se i a guanyar visibilitat social.
Presentació oficial
La revista Oveja Rosa és tan nova que s’ha llançat el 4 de novembre d’enguany i tot just es presenta oficialment en societat aquest diumenge 17 de novembre, en una jornada familiar a Madrid que inclourà bàsicament activitats dirigides al públic infantil, com ara teatre, concursos i jocs.