Wednesday 17 July 2024

Wednesday 17 July 2024

Compartir

L’Observatori de les Dones suspèn la publicitat d’aquest setembre

Segons el seguiment que ha fet l’ Observatori de les Dones de la publicitat al nostre país en aquesta entrada al mes de setembre, han tornat “les noies/models amb mirada perduda i amb actitud d’entrega. Ara ja no amb l’ excusa de l’astènia primaveral sinó amb la modalitat de tardor: tons torrats, blaus foscos,algun vermell, algun blanc però sense canvis clars en la seva actitud davant la càmera…”
Per a l’Observatori, “aquest tipus de retòrica publicitària continua baixant de nivell, suspèn també aquest setembre i ha perdut de manera majoritària un cop més, l’ oportunitat i l’ ambició de representar les dones amb la força que tenen i la nova posició que ocupen o estan decidides a ocupar en cadascun dels espais que trepitgen…..”
“Les noies reals, mentrestant, segueixen liderant les qualificacions escolars i universitàries, així com els títols olímpics”, recorda l’Observatori.

Compartir

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

There is no Event

Butlletí de notícies

Subscriu-te al nostre butlletí setmanal amb les darreres notícies publicades.

També et pot interessar

Barcelona: Dóna-li color a la pau. Planta-li cara a la guerra. Colòmbia en Pau / La Independent / Noticias génere

La Jornada de reflexió que tindrà lloc a Barcelona el dissabte 31 d’octubre, és una...

Barcelona no és un premi!

Per Lorena Vaniezcot. SemMexico Circula, ple d’adhesions, un manifest contrari al nomenament de Claudia Pavlovich...

“Veus que no veus”, una campanya imprescindible

L’Institut Català de les Dones, amb el seu compromís d’apoderament de les dones en...