L’Institut Català de les Dones (ICD) ha iniciat un concurs de lemes a través de la xarxa social Twitter amb l’objectiu de trobar el lema que millor reflecteixi quin és el principal repte a què s’afronten les dones catalanes del segle XXI, en el context de les profundes transformacions que estem vivint a nivell global i en el marc de les reivindicacions que tenen lloc al voltant de la commemoració del Dia internacional de les Dones.
Els lemes han de ser originals, inèdits i concisos, no poden excedir els 140 caràcters i el tuit ha d’incloure l’etiqueta #diadones. El Jurat valorarà també la capacitat d’impacte del missatge. El concurs, que s’organitza amb la col·laboració de Sàpiens Publicacions, finalitza el dilluns 27 de febrer.
El primer premi és una subscripció d’un any a una revista d’aquesta empresa (Sàpiens, Descobrir Catalunya, Descobrir Cuina o Time Out) i les dues mencions especials, un lot de llibres. Els lemes guanyadors es faran públics durant la setmana del 8 de març al web, al Facebook i al Twitter de l’ICD.