Sunday 27 September 2026

Sunday 27 September 2026

Share

L’ICD convoca un concurs de lemes a través de twitter per commemorar el Dia Internacional de les Dones

 

L’Institut Català de les Dones (ICD) ha iniciat un concurs de lemes a través de la xarxa social Twitter amb l’objectiu de trobar el lema que millor reflecteixi quin és el principal repte a què s’afronten les dones catalanes del segle XXI, en el context de les profundes transformacions que estem vivint a nivell global i en el marc de les reivindicacions que tenen lloc al voltant de la commemoració del Dia internacional de les Dones. 

Els lemes han de ser originals, inèdits i concisos, no poden excedir els 140 caràcters i el tuit ha d’incloure l’etiqueta #diadones. El Jurat  valorarà també la capacitat d’impacte del missatge. El concurs, que s’organitza amb la col·laboració de Sàpiens Publicacions, finalitza el dilluns 27 de febrer. 

El primer premi és una subscripció d’un any a una revista d’aquesta empresa (Sàpiens, Descobrir Catalunya, Descobrir Cuina o Time Out) i les dues mencions especials, un lot de llibres. Els lemes guanyadors es faran públics durant la setmana del 8 de març al web, al Facebook i al Twitter de l’ICD.

 

Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

There is no Event

Newsletter

Subscribe to our weekly newsletter with the latest published news.

You may also be interested

Joana Gallego: La dona encara és una cosa, sense nom, per als mitjans

En l’acte de presentació del llibre “De reines a ciutadanes. Mitjans de comunicació, motor o...

Tarragona: JORNADES La representació del cos i de la identitat femenina a l’Antiguitat / La Independent / Notícies gènere

Tàcita Muta (Grup d’Estudis de Dones i Gènere a l’Antiguitat), del Grup de Recerca Consolidat...

Filipa César, Helena Taberna i Lucrecia Martel, tres vies fílmiques de restituir la memòria

Denunciar la ‘miopia europea’ sobre les resistències contra la colonització, descobrir les històries que...