Saturday 26 September 2026

Saturday 26 September 2026

Share

Les dones d’entre 25 i 34 anys són les usuàries més actives digitalment

 

 

El telèfon intel·ligent s’ha convertit en un complement indispensable que cada vegada té una penetració més gran en la societat amb prop del 90% entre la població espanyola.

Augmenten les persones que l’utilitzen al mateix temps que s’incrementa el nombre d’hores que passen amb el mòbil a les mans.

Les més actives digitalment són dones d’entre 24 i 35 anys i utilitzen el telèfon intel·ligent fins a dues hores i mitja al dia. Així ho revela un estudi d’audiències* realitzat per Smartme Analytics, empresa especialitzada en el mesurament real del comportament d’audiències i de l’acompliment mobil. Segons les dades extretes, el nombre d’hores que passen davant del mòbil suposa un augment del 22,7% sobre la mitjana general i es compleix la tònica habitual amb increments anuals.

Destaca l’ús del telèfon intel·ligent que aquest sector de la població realitza en xarxes socials, especialment a Youtube i Instagram, mitjans de comunicació o apps com Shazam o 21 Buttons. I si atenem a les audiències més digitals en termes generals, augmenta l’ús d’aplicacions de tot tipus amb una mitjana de fins a 48 apps diferents utilitzades. I són H & M, McDonald i Amazon les que majors pujades registren amb un increment de fins al 73% en aquest sector.

L’estudi, realitzat amb sistemes de mesurament d’audiències digitals, ha permès obtenir dades precises que recullen l’ús real i no el que la persona recorda o creu haver fet, com passa amb les enquestes. “Treballar amb IDs reals en lloc de cookies, afegeix precisió per centrar el mesurament de l’audiència en les persones i no només en els continguts que consumeixen”, assenyala Lola Chicón, Data Analyst.

 

*Revela un estudi d’audiències realitzat per Smartme Analytics, empresa especialitzada en el mesurament real del comportament d’audiències.

 

Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Search

There is no Event

Newsletter

Subscribe to our weekly newsletter with the latest published news.

You may also be interested

Catalunya: 25N. Actes institucionals

Dia Internacional per a l’eliminació de la violència envers les dones El conseller de Benestar...

CAMPANYA: LA MATERNIDAD ES UNA OPCIÓN Y NO EL DESTINO OBLIGADO Y UNICO DE LAS MUJERES:

Enlace con un ACTUABLE promovido por Agora feminista de Sevilla para recabar firmas de ASOCIACIONES...

La RAI i EJECON impulsen el talent femení en l’àrea tecnològica.

La ‘Real Academia de Ingeniería’ (RAI) i l’ ‘Asociación Española de Ejecutivas y Consejeras’ (EJECON)...