Tuesday 06 October 2026

Tuesday 06 October 2026

Internacional: Inicien campanya per protegir persones defensores de DH /La Independent/notícies gènere/

Dublín. – L’ONG Front Line Defenders (FLD) ha iniciat la campanya “Històries de coratge” per protegir les persones que defensen els Drets Humans (DH) i estan en situació de risc.

La campanya exhorta a compartir els vídeos que va realitzar FLD per difondre la labor dels i de els que també estan nominats i nominades al Premi Front Line Defenders 2013, que serà lliurat el 3 de maig.

Entre les nominades estan l’activista Ruth Mumbi, fundadora del Parlament Femení a Kenya i Mansoureh Behkish, qui des de fa trenta anys ha lluitat pels drets de mares, germanes i esposes de persones recloses i executades per la República Islàmica.

Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

There is no Event

Newsletter

Subscribe to our weekly newsletter with the latest published news.

You may also be interested

Lleida: Premi Mila de Periodisme per a la igualtat de gènere / La Independent / Notícies Gènere

El Col·legi de Periodistes de Catalunya de Lleida per commemorar el 8 de març...

De com cert feminisme es va convertir en criada del capitalisme. I la manera de rectificar*

Traducció de Lola Rivera Nancy Fraser “Foto Wikipedia” OPINIÓ Com a feminista, sempre he assumit...

Lina Ben Mhenni, periodista de ràdio Kalima: “La identificació religió- estat és una veritable amenaça a la llibertat”

La Independent , la primera agencia de noticies amb visió de gènere a Catalunya, continuarà...