Tuesday 13 October 2026

Tuesday 13 October 2026

Share

Estats Units: Falten dones en Tecnologia Musical / La Independent / Notícies gènere

En el Georgia Tech Center for Music Technology (GTCMT) de l’Institut Georgia Tech (Atlanta, EE UU), s’acaba de posar en marxa ‘Women in Music Tech’.

 

 

El curs passat (2015-2016), es va constatar que en Tecnologia Musical només el 19% de l’estudiantat  graduats eren dones, i aquest semestre (tardor 2016), només el 16% eren dones. ‘Women in Music Tech‘ ha nascut amb el propòsit que més dones s’incorporin en aquesta especialitat. El seu objectiu és la contractació i promoció del treball de la dona en aquest camp amb la fi d’obtenir un conjunt més equilibrat de les sol·licituds.

The Georgia Tech Center for Music Technology (GTCMT) és un centre internacional per a la investigació creativa i tecnològica de la música centrant-se en el desenvolupament i desplegament de tecnologíes musicals innovadores que transformen la forma en la que es crea música i experiència.

Les àrees en les que es treballa són composició, actuació, mobile music, procesament del senyal digital, musicalitat robòtica, fabricació de música interactiva, música en xarxa, percepció musical, teoria de la música i desenvolupament multimedia.

Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Picture of Drina Ergueta

Drina Ergueta

Periodista y antropóloga. Comunicación y feminismo son sus temas predilectos desde hace más de una década. Articulista en medios bolivianos y portales feministas de España/México.
Search

There is no Event

Newsletter

Subscribe to our weekly newsletter with the latest published news.

You may also be interested

Barcelona: exposició Les Bruixes del Gat Sirius del Poble Sec / La Independent / Notícies gènere

La BiblioMusiCineteca acull l’exposició Les Bruixes del Gat Sirius del Poble Sec. Fotografies, filmacions, vestuaris...

“El talent femení ja hi és però cal que sigui visible” diu Ma. Carme Bufí

Aquesta emprenadora i directiva, que ha participat en el programa “Fem.talent” de la Unió Europea,...

Les feministes i el joc a la ultradreta

OPINIÓ El nou mantra que es repeteix des que Santa Judith Butler ho va dir...