Monday 19 October 2026

Monday 19 October 2026

Share

Catalunya: El primer orgull és una revolta / La Independent / Notícies Gènere

 

Drac Màgic té el projecte educatiu Construir Mirades, orientat a la formació en llenguatges audiovisuals i a la difusió de la cultura cinematogràfica.

Ara ofereix una proposta educativa,”on de manera transversal es fomenta la reflexió dels continguts i valors que transmeten les imatges. El seu treball sorgeix des d’una perspectiva feminista que posa especial atenció en la cultura de pau i en les diversitats culturals i afectives-sexuals”. 

 

 

 

 

 

Estant la cultura visual present en els diferents trajectes vitals de les persones, “forma part per tant de les experiències que alimenten els coneixements, els pensaments, les emocions i les referències simbòliques que configuren les identitats” exposen. 

D’aquí el seu Programa de curtmetratges sobre la diversitat afectiva i sexual amb “una programació orientada a la sensibilització sobre la llibertat i la diversitat afectiva i sexual i a la revisió crítica dels mandats de gènere”. L’activitat proposa el visionat de tres peces audiovisuals* i la dinamització d’un debat participatiu  per a reflexionar sobre la construcció identitària en les etapes vitals de la infància i l’adolescència i la visibilitat d’experiències LGTBI. La sessió es es realitza en format virtual o presencial.

 

* 

Odio il rosa
(Odio el rosa) de Margherita Ferri, Itàlia, 2017, 15’. VOSC.

Gabber Lover (Amant del gabber”) d’ Anna Cazenave-Cambet, França, 2016, 13’. VOSC.

Darío de Manuel Kinzer & Jorge A. Trujillo, Colombia/Alemanya, 2018, 15’. VOSE

 

 

 

Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Search

There is no Event

Newsletter

Subscribe to our weekly newsletter with the latest published news.

You may also be interested

A l’octubre tindrà lloc el 7è Congrès Mundial sobre l’Explotació Infantil

El 5 d’octubre començarà a Califòrnia el 7è Congrès Mundial sobre l’Explotació Infantil. Les desigualts...

Una dona de trajectòria

En ocasió de rebre el Premi Nacional de Periodisme, de Mèxic, per la seva...

En record de Sara Masó, una bona companya i una bona periodista

OPINIÓ Sara Masó ens va deixar l’ 1 de desembre. Encara que tenia 92 anys,...