Thursday 09 July 2026

Thursday 09 July 2026

Share

Catalunya-Amèrica Llatina: L’agència SEMLAC guanya el premi de Cooperació del CPC

L’Agencia SEMLAC, és una agència germana de La Independent i le seves periodistes treballen també en la Xarxa Internacional de periodistes amb Visió de Génere ( RIPVG per les seves sigles en castellà).

El premi guanyador del Concurs de Projectes de Cooperació i Solidaritat 2012 relacionats amb la comunicació, al qual el Col·legi de Periodistes de Catalunya destina el 0,7% del seu pressupost, ha esta concedit a la “Plataforma virtual para la capacitación sobre violencia en los medios de comunicación”, presentat per l’agència SEMLAC (Servicio de Noticias de la Mujer de Latinoamérica y del Caribe).

El premi és de 5.000€, que faran possible la capacitació on line de la professió periodística en temes que els afecten greument, com la violència exercida contra les i els periodistes i els seus mitjans.

Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

There is no Event

Newsletter

Subscribe to our weekly newsletter with the latest published news.

You may also be interested

Barcelona: Una visió transnacional de la Mutilació Genital Femenina / La Independent / Notícies / Gènere

Les vulneracions dels drets de les dones continuen produint-se constantment i fins i tot...

10a.Tertúlia Salambó amb Sonia Fernández-Vidal: Com Ser Dona i També Científica

El dilluns 16 de gener, cita amb la divulgadora científica Sonia Fernández-Vidal; organitza OCG...

Periodista y escritora

Dones molestes a la universitat

OPINIÓ Porto gairebé 37 anys impartint docència en una universitat, així que crec poder...